close

0618-4  

A Gentleman’s Dignity OST Part.3

0618-3  

01 이현(8Eight) – 가슴이 시린 게(櫻花雨吻之歌)♥♥♥

02 Big Baby Driver – You Are Everywhere(第六集最後伊秀泡泡澡回憶金所長的時候的背景音樂)

03 Big Baby Driver – Spring I Love You(第六集浴室誘惑戲的背景音樂)

 

  
 
 
讓我心寒
(中文歌詞來源:http://www.youtube.com/user/TheWang331)

讓妳看看我,我就在妳身旁,讓妳看看我
妳依然看著某處,只是望著某處
我就這樣看著愛著別人的妳
但妳是否知道我的愛

*讓我心寒的是,是我只能注視著妳,可是我身邊並沒有妳
卻已經習慣般的熟悉,到甚至不感到心痛
我流著眼淚,話也說不出口傻傻笑著
只是習慣般的在妳的眼前,傻氣的愛著妳
流著眼淚

只要一次也好當妳累的時候是否願意看看我
不要哭不要哭
我看著妳這樣的祈禱著,但你是否知道我的心願

*讓我心寒的是是我只能注視著妳,可是我身邊並沒有妳
卻已經習慣般的熟悉,到甚至不感到心痛
我流著眼淚,話也說不出口傻傻笑著
只是習慣般的在妳的眼前,傻氣的愛著妳
只是笑著

*讓我心寒的是是我只能注視著妳 
我裝著不懂也裝著什麼也沒有轉著無法注視妳
這就是在認識妳之後偷偷學會的愛情
我所思念的,我想要把握的我想要擁抱的
就連愛妳這句話都說不出口只能轉身站在你的身後
我所思念的


 
 
李賢現場演唱~
   
李賢的現場演唱~
真的好動聽呀!
好似又回到那一夜的櫻花樹下!
 

Lee Hyun (of 8eight) – My Heartsore 

Turn around and look at me, stay by my side, turn your head
You only look at other places like always, you always look at far places

Living while seeing you love that other person
Do you know that is my love for you?

My heartsore, only looking at you, not having you with me
I become used to it like a habit so I don’t even know that it hurts
Though tears form, I don’t say anything and I need to smile
But like a habit, I foolishly love you in front of you
So tears come

If you are suffering even once, please look at me

Don’t cry, don’t cry, I pray as I look at you
Do you know this hope of mine?

My heartsore, only looking at you, not having you with me
I become used to it like a habit so I don’t even know that it hurts
Though tears form, I don’t say anything and I need to smile
But like a habit, I foolishly love you in front of you
So I smile like this

My heartsore, only looking at you

Pretending not to know, pretending that it’s not, pretending I didn’t see it
This is the love that I secretly learned as I met you every single day
Though I long for you, I want to hold onto you, I want to just hug you
But I couldn’t even say the words, I love you, and I turned away
Though I long for you

(Lyrics by popgasa.com)

 
------

A Gentleman’s Dignity OST Part.1

0618-1  
High High - Kim Tae Woo
 
 
  
 
第一集打棒球的上場,這首歌帶動了整個氣氛,
尤其是被迫下場的金所長,一直不爽裁判,後來還差點要幹架了!XDDDD
 
我想他後來看到伊秀把頭盔拿下來之後,應該很慶幸泰山和律師有拉住他才對!哈XDDD
 

A Gentleman’s Dignity OST Part.2

0618-2  
  
01   美麗的話 - Jeon Geun Hwa
 
 
 
 
02  當我看著你 - 健宇
 
   
 
03   Everyday – 박은우♥♥♥
 
   
 
很喜歡這首女生唱的輕快的歌!
尤其是當金所長走進鞋店,尋找給送給伊秀的鞋的時候,
好有FU喔~♥♥♥

arrow
arrow
    全站熱搜

    朵莉思 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()