close

0707-1  

《绅士的品格》OST PART.5

내 사랑아 - 李宗泫

 

 

2/2更新-《第22屆HIGH 1首爾歌謠大獎》獲得OST獎~現場演唱!

 

 

 

1/7更新-宗泫在2012SBS演技大賞現場演唱~

這應該是他第一次LIVE現場,唱完完整一首歌。好聽~好聽!

  

 

8/31更新-CNBLUE[My Love+Hey You] 

CNBLUE8/30在《Seoul International Drama Awards2012》的表演,

宗泫先開唱<我的愛>喔!

雖然很短,但還是很棒~

  

 

宗泫公園吉他自彈自唱OST 

 

 超愛宗泫這段的演出~

唱歌的他,真的好迷人!

 

MV

    

 

Lee Jong Hyun (of CN Blue) – My Love (내 사랑아) 

When the rain falls out the window, the hidden memories drench my heart
The person I thought I forgot rather floats up clearer in my head

* My love, my love, my love that I long for
My love, who I call out as loud as I can but can’t hear me
My love, my love, my love that I miss
Just your name alone cuts me, my painful love, my love

When the darkness comes out the window
The hidden memories light up my heart

 

* Repeat

The moments we laughed together
The moments we shed tears together
Now I let it go but-

My love, my love, my grateful love
My love, who will remain even if I erase my everything
My love, my love, my precious love
I will cherish you until my breath runs out, my love, my love

(lyrics from http://popgasa.com)

7/21更新-中文歌詞

 

窗外下起了雨 那隱藏的記憶淋濕了我的心

原以為已經忘記的人 反而鮮明地再次浮現

我的愛啊,愛啊,我想念的愛啊

放聲呼喊,卻沒能聽到的愛啊

我的愛啊,愛啊,我想念的愛啊

只因一個名字也感到悲傷的愛啊 我的愛

 

當黑暗來到窗前

隱藏的記憶點亮了我的心

我的愛啊,愛啊,我想念的愛啊

放聲呼喊,卻沒能聽到的愛啊

我的愛啊,愛啊,我想念的愛啊

只因一個名字也感到悲傷的愛啊 我的愛

 

我們一起歡笑的那瞬間

我們一起流淚的那瞬間

雖然現在只能放手

我的愛啊 愛啊 我充滿感謝的愛啊

即使擦去所有也還留在心底的愛

我的愛啊 愛啊 我珍貴的愛啊

直到呼吸停止那一刻也會珍藏的我的愛啊 我的愛

 

8/27更新-宗泫唱DOOLY+MY LOVE+ILLAILLA剪輯自彈自唱版本

只有DOOLY~

 

DOOLY+MY LOVE+ILLAILLA混合版

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    朵莉思 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()